Monday, January 15, 2007

Weekend

Helgen:

Såg Disney pixars nya animerade film, cars. Ganska småtrevlig faktiskt. Inte i samma liga som Shreck och Ice Age men helt OK. Trevligt att dom dammat av gamle Paul Newman som gör en av rösterna. 3 småskrattande Kapten Haddocks till denna.

Packade upp spelet call of duty 2. Detta spel har lovordats av min kollega Niklas a.k.a NiftyNine, a.k.a Bad Boy, a.k.a ditt skäggige gamle pervo. Eftersom killen spenderar 90 procent av sin tid i spelvärden (och resten med att klaga på att han måste vara på jobbet) så vet han i alla fall vad han pratar om i frågan om huruvida ett spel är bra eller ej. I detta fall så måste jag hålla med honom trots att jag bara hunnit spela någon timme. Mycket roligt spel där ordet action inte räcker för att göra spelet rättvisa. 4 av 5 testosteron fyllda Kapten Haddocks till detta spel.

Körde ett spinning pass och skulle göra en storstilad comeback på fotbollsplan men stormen Per fick mig att tänka i andra banor. Får göra ett nytt försök på Onsdag.

Va fan, är det allt jag gjorde i helgen! Var blev tiden av när man var ute halva natten istället för att somna till Ingvar Oldsbergs läspande dravel. När man kunde köra 3 träningspass på en helg istället för att göra ett och sedan spendera resten av helgen med att klaga på hur jävla ont man har.

Nä, bara att köpa sig en sportbil och komma in i 30 års krisen.

Satan, jag äger ju redan en……

No comments: