Tuesday, January 16, 2007

Badminton

Igår så gjorde 3/4 delar av vårt lilla blogg gäng (NiftyNine, BongoInc och jag själv) en bejublad entré på badmintonplanen. För den som undrar vem den fjärde medlemmen är så kan jag meddela att det är en gammal man vid namn Tobias a.k.a Bengus, Tobalf, Tobbe, TobUp, Näsan, Tobbe the Grey samt Tobulon.

Var rackans skoj att än en gång mörbulta den lilla fjäderbollen, något som jag inte gjort på 10-12 år. Kan väl inte säga att det blev mycket till spel. NiftyNine sänkte förmodligen Karlskronas medel temperatur med 3 grader med sitt energiska racket fäktande och jag själv yppade förmodligen frasen ”Fan va kass jag är” fler gånger än amen nämns i kyrkan på en dag. Var bara den rutinerade räven BongoInc som höll spelet uppe.

Förhoppningsvis kan vi göra detta till ett stående inslag i vårt lilla blogger gäng.

2 comments:

Tobbe said...
This comment has been removed by the author.
Tobbe said...

Förstår inte riktigt hur jag kom med i den förvantade skaran deltagare :-)

Varför kan man inte editera kommentarer?! Dumt! Speciellt när man stavar fel!