Wednesday, December 6, 2006

Word, Word och Word

Jaha ännu en dag börjar närma sig mot sitt slut och man kan titta tillbaka på en produktiv dag. Idag har jag nämligen under hela dagen suttit med detta fantastiska verktyg som bland oss dödliga blivit känt som Word. Jag menar det finns inget bättre för psyket än att sitta och skriva dokument en hel dag. Man blir så lugn och kärleksfull..... Nä nu har jag ljugit nog.
Word sucks!! Om det finns ett helvete så kan jag ge mig fan på att man sitter och skriver Word dokument där. Nu börjar man även få skallebang. Är väl alla hjärnceller som är så uttråkade att dom försöker fly eller tar livet av sig.
Nä dags att åka hem så man kan se fram mot en ny dag med Word skrivande.

2 comments:

Tobbe said...

Lider med dig! Word är ett straff! Nästan alltid i alla fall! Beger mig in i den världen idag själv!

Unknown said...

Vi är alla där! Tyvärr!